Yvette
25/08/2025Stond al jaren op mijn \’bucket list \’ en nu eindelijk maar toch! Had ik dit maar eerder gedaan! De plek, de mensen, de activiteiten, de sport en heerlijke sapjes. Week vloog voorbij en de kilo\’s eraf maar belangrijker voel mij fit en gezond. Dank jullie wel Nancy, Jo en de rest. X
